HTML

Csak hogy tudjon rólam, aki akar...

Csak hogy tudjon rólam, aki akar...

Friss topikok

  • cicabajusz (törölt): üdvi! :) Remélem legalább a Lukjanyenko könyvek alapján mész, hogy megtudd, merre járt Anton Goro... (2011.02.23. 19:21) Ja és még...
  • juliacska.kulka1988: uramisten, nagyon bizarr (2011.02.07. 18:25) Vasárnap, feb6
  • AjóöregKopter: Hát nemtom, nekem ez a Lumen elég gyenge. Nagyon kislányos, fos zene, nincs benne átütöerő. Nincs ... (2010.12.01. 16:03) November 28, vasárnap reggel
  • AjóöregKopter: Ja, persze, gondolhattam volna :) Odakint nem lehet kapni szőlőskertes bort? Biztos van vmi olcsób... (2010.11.15. 17:33) Nov 4, 4 napos ünnep
  • stifi: Ja, és képzeljétek, végre van fűtés a koliban! Elég gyenge, de reggel legalább nincs rekedt hangom... (2010.10.03. 22:19) Úgy látszik, főként vasárnap esténként írok... :)

Linkblog

Nov 4, 4 napos ünnep

2010.11.04. 23:30 stifi

Sziasztok!

November 4 van, munkaszüneti nap Oroszországban, péntekkel együtt, gyakorlatilag tehát egy 4 napos szünet. Nagyon kellett már. Hétfőn-kedden negyedéves dolgozatok voltak, szintfelmérők kb. Meg persze a meló közben.

Kedden megjött Nóra, már nagyon vártam, éppen ideje volt, hogy kijött. Ma ettem is nála jó kis magyaros krumplilevest. Otthon nem eszem meg, mert nem szeretem, de itt most jól esett.

Vasárnap vettem vízipipát, ma délután gyújtottam is egy rózsás adagot, Bad Religiont hallgatva elpipázgattam. Igaz, hogy csak magamban, de akkor is nagyon jól esett. Persze aki ismeri a szokásaimat, az tudja, mi kellett volna még ehhez a jó kis délutáni programhoz. Igazából 2 dolog. Lehet kommentelni! ;)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stifi.blog.hu/api/trackback/id/tr862424780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AjóöregKopter 2010.11.14. 18:36:32

Na várjál csak... Az egyik az én meg az Őrmester, a másik meg ahogy osztjuk egymást :D Vagy csak szimplán a jó társaságot hiányoltad? :)

stifi 2010.11.15. 13:00:14

Nem ahogy osztjátok egymást... :D
Szőlőskertes fröccs! ;)

AjóöregKopter 2010.11.15. 17:33:01

Ja, persze, gondolhattam volna :) Odakint nem lehet kapni szőlőskertes bort? Biztos van vmi olcsóbb fajta ami hasonlít rá
süti beállítások módosítása