HTML

Csak hogy tudjon rólam, aki akar...

Csak hogy tudjon rólam, aki akar...

Friss topikok

  • cicabajusz (törölt): üdvi! :) Remélem legalább a Lukjanyenko könyvek alapján mész, hogy megtudd, merre járt Anton Goro... (2011.02.23. 19:21) Ja és még...
  • juliacska.kulka1988: uramisten, nagyon bizarr (2011.02.07. 18:25) Vasárnap, feb6
  • AjóöregKopter: Hát nemtom, nekem ez a Lumen elég gyenge. Nagyon kislányos, fos zene, nincs benne átütöerő. Nincs ... (2010.12.01. 16:03) November 28, vasárnap reggel
  • AjóöregKopter: Ja, persze, gondolhattam volna :) Odakint nem lehet kapni szőlőskertes bort? Biztos van vmi olcsób... (2010.11.15. 17:33) Nov 4, 4 napos ünnep
  • stifi: Ja, és képzeljétek, végre van fűtés a koliban! Elég gyenge, de reggel legalább nincs rekedt hangom... (2010.10.03. 22:19) Úgy látszik, főként vasárnap esténként írok... :)

Linkblog

Hétfő, okt. 5.

2009.10.05. 17:27 stifi

Sziasztok!

Eltelt a hétvége, van is mesélnivaló bőven. Először is egy képpel kezdeném, amit szombaton csináltunk a Vörös téren.

Vasárnap kialudtuk magunkat, délután meg bevásároltunk, meg főztünk borsos tokányt, rizzsel. Meghívtuk rá az idősebb 2 magyart, meg egy részképzésest, hogy az itt lévő, összesen 7 magyar összetartson kicsit, meg hogy kicsit belopjuk magunkat a szívükbe. :) Sikerült.

Tegnap megtaláltam az első csótányt a koliban. Vicces volt, egész aprócska. A fürdőszobában volt. Azt hittem, hogy ennél nagyobb élményem nem lesz a csótányokkal. Máig... Ma ugyanis a 3. emeleti konyhában főztem ránotottát (a megszokott 10. emeleti helyett), és ez a konyha rendesen el volt látva a kis barátaimmal. És a rántottát elkezdtem enni, hát egyszer csak érzem, hogy a fejemre esik valami. Akkor már tudtam, ki lehet, lesöpörtem a hajamból a barátomat, diszktéren kiontottam a belét a papucsom talpával, majd bevonultam kajálni a szobába. Az ÁNTSZ úgy záratná be ezt az egész kócerájt, ha meglátná, mi van itt, hogy szerintem meg is vernék jó alaposan az összes itt dolgozót... :D De ez Oroszország, ha van is olyan, mint nálunk az ÁNTSZ, vagy lefizetik őket, vagy egyszerűen szarnak bele, mi van itt...

Elhatároztam, hogy ezek után tartózkodni fogok a 3. emeleti konyhától (annál is inkább, mert a kínaiak mindig ott főzik a kutyákat, és büdös van, és tömeg). Azonban meglepett, hogy semmi különösebb reakciót nem váltott ki belőlem a csótányos kaland. Vicces, de ezt teszi Oroszország. Megedzi az embert, minden tekintetben. Sokszor jut eszembe Bear Grylls (lásd túlélés törvényei, www.google.hu), így megvan a követendő példa. :)

Ma voltak az első óráink. Szerencsére elég jól beszélek oroszul, így nagy problémák nem voltak. Volt unalmas óra is, meg van egy fickó, aki teljesen normálisan beszél, és tartja az órát, mindaddig, amíg el nem kezd diktálni. Akkor hadar, elharapja a szavak végét, és kapkod. Ergó nagy jegyzetelés nála nem lesz... :)

Voltunk boltban, végre kaptam teaszűrőt, így a fincsi orosz teákat már ihatom, amik nem filteresek. Meg vettünk vízforralót, szükségünk is lesz rá...

Este megyünk a konditerembe, hogy fizikailag is edzzük magunkat kicsit, és testileg is fejlődjünk, és fáradjunk, ne csak szellemileg.

Mára ennyi, mindenkinek minden jót kívánok! Majd jelentkezem!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stifi.blog.hu/api/trackback/id/tr991429537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Simsik 2009.10.05. 18:15:14

most már csak azt mondd meg, hogy vodkáztatok-e már vagy nem?
ja, szamovár nincs? vízforraló, oroszországban? gyász... ;)

stifi 2009.10.05. 19:58:20

Volt, de semmi komoly. Hajnalig tartó sörözés, volt vodka is, meg jó társaság. Ez megszokott errefelé... :D
Nincs szamovár, hát, kínos, hangulatos lenne, de ez van... Veled mizu nyugaton? :D

TheWatcher · http://tagranyiltszemek.blog.hu/ 2009.10.05. 22:05:00

Decsúnyavagy :D
Tamás: Velünk mikó ivott? Kis cigány!!
:D
Hajrá Bugs Bunny ;)

stifi 2009.10.05. 22:12:56

:D
Hülyék vagytok! Veletek is ittam... Erre ne térjünk vissza megint! ;)

Simsik 2009.10.06. 12:57:52

szeptember elején értem haza nyugatról :)
lejárt a szerződésem, vissza se megyek :S
viszont most valszeg Hollandia lesz az irány, Amsterdam :)
csomagkezelő, aztán remélem sikerül valami kapcsolatot kialakítani ottani karbantartó cégekkel :)
ki ment végül ki veled?Dániel is ott van?

stifi 2009.10.06. 16:35:34

Nem, Dani nincs. 4 magyar jött, meg van 2 felsőbbéves, meg egy 4hónapos részképzéses magyar kint. Nem ismered őket.
Hollandia? Ez elég jól hangzik. Írországban nem tudtál szerződést hosszabbítani, vagy nem is akartál?
süti beállítások módosítása