HTML

Csak hogy tudjon rólam, aki akar...

Csak hogy tudjon rólam, aki akar...

Friss topikok

  • cicabajusz (törölt): üdvi! :) Remélem legalább a Lukjanyenko könyvek alapján mész, hogy megtudd, merre járt Anton Goro... (2011.02.23. 19:21) Ja és még...
  • juliacska.kulka1988: uramisten, nagyon bizarr (2011.02.07. 18:25) Vasárnap, feb6
  • AjóöregKopter: Hát nemtom, nekem ez a Lumen elég gyenge. Nagyon kislányos, fos zene, nincs benne átütöerő. Nincs ... (2010.12.01. 16:03) November 28, vasárnap reggel
  • AjóöregKopter: Ja, persze, gondolhattam volna :) Odakint nem lehet kapni szőlőskertes bort? Biztos van vmi olcsób... (2010.11.15. 17:33) Nov 4, 4 napos ünnep
  • stifi: Ja, és képzeljétek, végre van fűtés a koliban! Elég gyenge, de reggel legalább nincs rekedt hangom... (2010.10.03. 22:19) Úgy látszik, főként vasárnap esténként írok... :)

Linkblog

Vasárnap este

2009.11.08. 18:46 stifi

Nézzük csak. Igazából pénteken buli volt, nagyon jó ráadásul. Bár kicsit kevesen voltunk, de aki számít, ott volt. Szóval egy reggel 5-ig tartó pörgés után egy kedves orosz lány hívott meg reggelizni engem, meg Oleget (jó haver), és mivel éhesek voltunk, nem utasítottuk vissza a meghívást. Aztán még belefért egy tea, egy kis beszélgetés, aminek az lett a vége, hogy szombat reggel akkor értem haza, amikor a franci (lakótárs) éppen kelt fel, hogy induljon a városba fotózni. :D

Aztán aludtam egy csomót, majd mostam, meg 6 órát gitároztam. Gyakorlatilag ennyivel el is ment a szombat. Annyira jó volt, nagyon jól esett gitározni, meg tudni, hogy semmi más dolgom nincs. El is felejtettem kajálni aznap, csak szenyát ettem reggel meg este. Megesik.

Ma is aludtam majdnem délig, aztán Tányáéknál lógtam, meghívtak reggelire (2-kor, a hétvégéken mindig egy kicsit csúsztatjuk a programot), és jó társaságban, bundáskenyérrel meg teával indult a napom. Annyira jó, hogy vannak ezek az emberek, nem csak azért, mert iszonyatosan húzzák felfelé az orosz tudásomat, hanem mert pusztán annyira barátokká váltunk, hogy sose gondoltam volna. :)

Most megyek, Petinek szülinapi bulija lesz a 12-en, szendviccsel, meg jó társasággal. Jó éjt lurkók! ;)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stifi.blog.hu/api/trackback/id/tr371509660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AjóöregKopter 2009.11.09. 15:35:54

Stifikém!

A végén még kiderül h nem is tanulni hanem nyaralni mentél:D

Amúgy láttam a hírekben h Moszkvában egy csomó hó esett. Biztos szép lehet:)
Ma este pipa és még mindig nem veled. Nem jó ez így, de mivel téged nélkülöznünk kell ezért dupla adag szőlőskertes bort iszunk meg:)
Jó legyél ám!

stifi 2009.11.09. 15:54:11

Maradjunk annyiban, hogy nem csak tanulni jöttem... ;)
Amit a hírek mondanak, azt el kell osztani hárommal. Pénteken havazott elég rendesen, kb 20 centi esett. Csak az elmúlt két napban meg esett rá az eső, és elmosta szinte az egészet, itt-ott vannak hófoltok már csak. Szóval az igazi havas Oroszország még várat magára egy kicsit, de igazából itt már mindez csak napok kérdése, lehet, hogy még ma este szakadni fog... Állandóan felhős, napot már nem is tudom, mióta nem láttunk.
Nyomjátok a szőlőskertes bort, aztán karácsonykor már velem lesz mindez ugyanígy! ;)

TheWatcher · http://tagranyiltszemek.blog.hu/ 2009.11.10. 09:37:07

Két jóbarát telefonon beszélget. Az egyik orosz, a távoli tajgáról, a másik a napfényes floridából.
- Te Iván, nálatok tényleg -60 C van?
- Ááááá..., dehogy is. Kb olyan -20-25 C lehet.
- De mondom..., most mondja a híreket, asszongya, hogy tényleg annyi van.
- Hidd el cimbora, mondom én neked, hogy nincs itt annyi. Legfeljebb -30 °C, de ennél nem alacsonyabb.
- Hát Iván nem is tudom. Itt nézem a TV-ben a híreket. Az autók lefagyva, méteres jégcsapok, kihalt utcák. És itt írják, hogy -60 °C fok van a távoli Oroszországban.
- Jaaa ... odakint ... ... az lehet!

stifi 2009.11.11. 11:23:09

Ez a vicc nagyon jó, köszi! ;) Régen hallottam, de igazából totál kimegy az ember fejéből, pedig hatalmas! :D
süti beállítások módosítása