HTML

Csak hogy tudjon rólam, aki akar...

Csak hogy tudjon rólam, aki akar...

Friss topikok

  • cicabajusz (törölt): üdvi! :) Remélem legalább a Lukjanyenko könyvek alapján mész, hogy megtudd, merre járt Anton Goro... (2011.02.23. 19:21) Ja és még...
  • juliacska.kulka1988: uramisten, nagyon bizarr (2011.02.07. 18:25) Vasárnap, feb6
  • AjóöregKopter: Hát nemtom, nekem ez a Lumen elég gyenge. Nagyon kislányos, fos zene, nincs benne átütöerő. Nincs ... (2010.12.01. 16:03) November 28, vasárnap reggel
  • AjóöregKopter: Ja, persze, gondolhattam volna :) Odakint nem lehet kapni szőlőskertes bort? Biztos van vmi olcsób... (2010.11.15. 17:33) Nov 4, 4 napos ünnep
  • stifi: Ja, és képzeljétek, végre van fűtés a koliban! Elég gyenge, de reggel legalább nincs rekedt hangom... (2010.10.03. 22:19) Úgy látszik, főként vasárnap esténként írok... :)

Linkblog

Péntek déltájban

2009.11.13. 11:03 stifi

Sziasztok!

Eszméletlen élet megy itt mostanában. Minden este bár, meg lépcsőház, oroszok, külföldiek, stb. Tegnap is nagy ünnep volt, de a születésnapomat csak ma ünnepeljük, mert így a legjobb időbeosztás szempontjából mindenkinek. Előtte meg elmegyünk szaunázni, 700 rubel egy órára a bérlet, 8 személyes, szóval fejenként teljesen jól jövünk ki, így ma este 2 óra szauna lesz a műsoron. Ha sikerül lefoglalni. :) Már nagyon várom.

Most meg asszem el kéne kezdeni írni néhány beadandót, mert igencsak el vagyok velük maradva. :D

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stifi.blog.hu/api/trackback/id/tr391522068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stifi 2009.11.13. 11:09:36

Ez nagyon beteg... :D
Hogy vagy te már ébren? Én is nemrég keltem, pedig itt 2 órával már előttetek járok! :D

TheWatcher · http://tagranyiltszemek.blog.hu/ 2009.11.13. 12:14:38

7kor keltem ma ;)
Vinni kellett anyát a suliba, aztán meg a kocsit műszakiztatni...
De mikor hazaértem még aludtam tovább :P

AjóöregKopter 2009.11.13. 19:44:47

Stifikém!

Utólag is Nagyon Boldog Születésnapot kívánok!
Bocsánat h elkéstem egy napot, de a tegnap elég hosszú volt...
Amúgy én nem, de a Lau látott már igazi H1N1-es esetet, de nem volt vészes, láz meg fejfájás, mindenki túléli. Csak az halt eddig bele, akinek már volt ezen kívűl is vmi súlyos baja, és ez már csak rátett egy lapáttal.

Laurita 2009.11.13. 20:02:17

sziaaa Stifi :) igen élek még! :) éés nagyon boldog születésnapot!! ;) puszillak
süti beállítások módosítása