HTML

Csak hogy tudjon rólam, aki akar...

Csak hogy tudjon rólam, aki akar...

Friss topikok

  • cicabajusz (törölt): üdvi! :) Remélem legalább a Lukjanyenko könyvek alapján mész, hogy megtudd, merre járt Anton Goro... (2011.02.23. 19:21) Ja és még...
  • juliacska.kulka1988: uramisten, nagyon bizarr (2011.02.07. 18:25) Vasárnap, feb6
  • AjóöregKopter: Hát nemtom, nekem ez a Lumen elég gyenge. Nagyon kislányos, fos zene, nincs benne átütöerő. Nincs ... (2010.12.01. 16:03) November 28, vasárnap reggel
  • AjóöregKopter: Ja, persze, gondolhattam volna :) Odakint nem lehet kapni szőlőskertes bort? Biztos van vmi olcsób... (2010.11.15. 17:33) Nov 4, 4 napos ünnep
  • stifi: Ja, és képzeljétek, végre van fűtés a koliban! Elég gyenge, de reggel legalább nincs rekedt hangom... (2010.10.03. 22:19) Úgy látszik, főként vasárnap esténként írok... :)

Linkblog

Nov. 22. Vasárnap

2009.11.22. 22:33 stifi

Pénteken volt egy jól sikerült bulink a 9. emeleten az orosz csajoknál. Maradjunk annyiban, hogy a Medovuha nevű pia felettébb alattomos. Főleg, ha közben Marci komám vodkával is kínál, és vagy is olyan hülye, hogy nem utasítod el. Mindegy, a lényeg, hogy viszonylag időben fel tudtam kelni, és Bandival elmentünk a Szpartak - CSZKA meccsre. Ez a legnagyobb moszkvai derbi, olyan, mint otthon a fradi - újpest. Hatalmas volt, fergeteges élmény a Luzsnyiki stadionban, 70ezer emberrel. És nyert a csapatunk, a CSZKA!

Furcsa, itt nincsenek olyan balhék, mint otthon. Mondjuk a szurkolókat a rendőrök a stadiontól a metróig sorfallal kísérték, az egész metró tele volt rendőrökkel, szóval a biztosítás félelmetes volt. Voltak OMON-osok is, azok a kemény legények, kb mint otthon a készenléti, csak el tudjátok képzelni, hogy az oroszok kicsit jobban adnak a katonaságra meg a rendőrségre, mint otthon a magyarok. Meg voltak katonák, a fő sorfalat ők adták.

A részegeket abszolut nem engedik be, volt is egy eset, Bandi komám látta, én nem, hogy egy részeget ki akart tessékelni a rendőr, annak meg nekiállt feljebb, mire a lovasrendőr a hajánál fogva odaemelte a ló oldalára, és kivitte, úgy, hogy a fickót a hajánál fogva a levegőben tartotta. Elég durva. Egyébként teljesen jó volt minden. Még tegnap este szaunáztunk egyet, ma meg találkoztam Andrejjel, meg utána volt egy 7 órás találkám egy kedves orosz lánnyal, akit a magyarul tanuló oroszok között ismertem meg. Nagyon bírom, és isteni délutánom volt. Este 11 után értem haza, ez is magáért beszél... :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stifi.blog.hu/api/trackback/id/tr31544951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roberuto 2009.11.26. 13:16:15

Drága Stifikém

terjednek a hírek ne aggódj :) Az, ha nem kommentelek mert pl elfelejtettem a jelszót (meg a fiókot is és most vagy 30 perce matyiztam h kitaláljam mi is volt az) vagy mert azzal nem akarok foglalotoskodni az nem azt jelenti h nem olvaslak csak azért van dolgom, no meg inkább sosem akartam megfejteni a fiókot, amire most rászántam magam...
Összességében azért megjegyzem magamban, hogy a legjobb barátaid kis csótányok a 3. emeletről, vagy azt hogy minden héten valami szláv csaj "meghív" téged ahonnan hajnalnál előbb nem érsz haza. :D (volt ott lengyel, meg idáig vagy 2-3 oroszra elméxem)
ERGO: te vagy ott a csődör :D

Ami viszont a hibám, hogy nem emlékszem, hogy felköszöntöttelek volna, így ezt már csak személyesen fogom, valami meglepetéssel kompenzálva :)

Vigyázz!

stifi 2009.11.26. 15:46:58

Én sem emlékszem, hogy felköszöntöttél-e, de otthon mindenképpen bongolunk párat közösen, mindannyiónk egészségére! ;)
süti beállítások módosítása