HTML

Csak hogy tudjon rólam, aki akar...

Csak hogy tudjon rólam, aki akar...

Friss topikok

  • cicabajusz (törölt): üdvi! :) Remélem legalább a Lukjanyenko könyvek alapján mész, hogy megtudd, merre járt Anton Goro... (2011.02.23. 19:21) Ja és még...
  • juliacska.kulka1988: uramisten, nagyon bizarr (2011.02.07. 18:25) Vasárnap, feb6
  • AjóöregKopter: Hát nemtom, nekem ez a Lumen elég gyenge. Nagyon kislányos, fos zene, nincs benne átütöerő. Nincs ... (2010.12.01. 16:03) November 28, vasárnap reggel
  • AjóöregKopter: Ja, persze, gondolhattam volna :) Odakint nem lehet kapni szőlőskertes bort? Biztos van vmi olcsób... (2010.11.15. 17:33) Nov 4, 4 napos ünnep
  • stifi: Ja, és képzeljétek, végre van fűtés a koliban! Elég gyenge, de reggel legalább nincs rekedt hangom... (2010.10.03. 22:19) Úgy látszik, főként vasárnap esténként írok... :)

Linkblog

Vasárnap este, szeptember 26

2010.09.26. 22:15 stifi

Egy jó tanáccsal kezdeném rögtön. Ne vasaljatok úgy pólót, hogy az rajtatok van. Tényleg ne. Higgyetek nekem. Fáj. Tudom, én se gondoltam volna először. Meg egyébként is, utálok vasalni.

Amúgy a hétvége jó volt, pihenősre fogtam kicsit. Tegnap sétáltam egy magyar lánnyal, szerdán jött ki, új neki még minden, vettünk neki internetet, megmutattam a Vörös teret, stb. Aztán ahogy hazaértem késő délután, megkajáltam, és jött a telefon, hogy Levi barátunknal szülinapi bulija indul, szóval mentem a városba. Volt egy elég jó társaság, és buliztunk egy jót. Fél 4-kor jöttünk haza taxival, és megállapítottam ismét, hogy imádok éjszaka autózni Moszkvában. Annyira szép...

Ma punnyadás, filmeztem, gitároztam, fetrengtem, és nagyon kellett ez a semmittevős nap. Az esti vasalást kihúztam volna a programból mondjuk, de nem járhatok gyűrötten.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stifi.blog.hu/api/trackback/id/tr402325518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

t0Mi 2010.10.02. 23:54:49

Stifi.. először is, tök hülye vagy! Mi a francért vasalsz magadon pólót? :D Másik meg.. megkérnélek, hogy az én kedvenc zenémről egy pontos magyar dalszöveget írnál? :D Köszi!
www.youtube.com/watch?v=DCqvYaxJv24

stifi 2010.10.03. 00:25:00

Hát, komoly áldozat, mert verszakonként végighallgatni az egészet kemény lelki sokk lesz. De érted megteszem, Tramásom, majd utána kikúrálom magam valami jóféle metálzenével... Szóval a fordítás (ne haragudj, hogy nem szedem rímbe...):

Meggyújtják a gyertyákat
Minden házban és ablakban
Eljött
Az ünnepi este.

Hóvihar és szél van az üres utcán
De még ők is mosolyognak nekem
Ezen az ünnepi estén

Új új új újév
Minden álmunk valóra váltja
Új új új újév
Egész évben emlékezünk rá
Új új új újév
Ne sajnáljátok a gyertyákat
Új új új újév
Újévi estén

Új éj új év új év...

Arannyal feldíszített fenyőfa
A város pompába öltözött
Fények tengere
Ünnepi estén.

Ne haragudj Tramás, nem megy tovább, borzalmasan rossz... :D
Majd egy kis idő múlva gyűjtök erőt, és leírom... Különben is már régen aludnom kellene... :)
süti beállítások módosítása