HTML

Csak hogy tudjon rólam, aki akar...

Csak hogy tudjon rólam, aki akar...

Friss topikok

  • cicabajusz (törölt): üdvi! :) Remélem legalább a Lukjanyenko könyvek alapján mész, hogy megtudd, merre járt Anton Goro... (2011.02.23. 19:21) Ja és még...
  • juliacska.kulka1988: uramisten, nagyon bizarr (2011.02.07. 18:25) Vasárnap, feb6
  • AjóöregKopter: Hát nemtom, nekem ez a Lumen elég gyenge. Nagyon kislányos, fos zene, nincs benne átütöerő. Nincs ... (2010.12.01. 16:03) November 28, vasárnap reggel
  • AjóöregKopter: Ja, persze, gondolhattam volna :) Odakint nem lehet kapni szőlőskertes bort? Biztos van vmi olcsób... (2010.11.15. 17:33) Nov 4, 4 napos ünnep
  • stifi: Ja, és képzeljétek, végre van fűtés a koliban! Elég gyenge, de reggel legalább nincs rekedt hangom... (2010.10.03. 22:19) Úgy látszik, főként vasárnap esténként írok... :)

Linkblog

Péntek este

2009.11.06. 20:59 stifi

A mai napom nagyon jól sikerült. Majdnem 11-ig aludtam, ellógtam 2 órát, az egyik előadás, szóval semmi baj. Helyettük gitároztam. Aztán írtunk egy orosz történelmes zh-t, a tanár mondta, hogy könyv meg jegyzet használata engedélyezett, de amúgy sem volt nehéz. Aztán pihenés, újabb gitározás, este meg bementünk a magyar kulturális központba, magyar néptánczenekar lépett fel, aztán volt táncház, imádtam! Nem gondoltam volna, hogy itt is magyar néptáncot fogok táncolni.

Meg az egész nap szépségét megspékelte, hogy teljesen fehérbe borult a város, jó 15 centi hó esett!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stifi.blog.hu/api/trackback/id/tr911505657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TheWatcher · http://tagranyiltszemek.blog.hu/ 2009.11.07. 09:33:23

Na, látom semmi se változott... ott is lógsz meg makker vagy :DDD

stifi 2009.11.07. 10:13:05

Vagy csak pusztán tudok valamit... ;)
Akárhogy is, néha jól van ez így!
süti beállítások módosítása