HTML

Csak hogy tudjon rólam, aki akar...

Csak hogy tudjon rólam, aki akar...

Friss topikok

  • cicabajusz (törölt): üdvi! :) Remélem legalább a Lukjanyenko könyvek alapján mész, hogy megtudd, merre járt Anton Goro... (2011.02.23. 19:21) Ja és még...
  • juliacska.kulka1988: uramisten, nagyon bizarr (2011.02.07. 18:25) Vasárnap, feb6
  • AjóöregKopter: Hát nemtom, nekem ez a Lumen elég gyenge. Nagyon kislányos, fos zene, nincs benne átütöerő. Nincs ... (2010.12.01. 16:03) November 28, vasárnap reggel
  • AjóöregKopter: Ja, persze, gondolhattam volna :) Odakint nem lehet kapni szőlőskertes bort? Biztos van vmi olcsób... (2010.11.15. 17:33) Nov 4, 4 napos ünnep
  • stifi: Ja, és képzeljétek, végre van fűtés a koliban! Elég gyenge, de reggel legalább nincs rekedt hangom... (2010.10.03. 22:19) Úgy látszik, főként vasárnap esténként írok... :)

Linkblog

Ismét egy gyorsan eltelt hétvége

2010.04.18. 15:33 stifi

Tegnap reggel írtam, hogy megyünk focizni. Hát, kispályás foci, kemény hajtás után úgy értem haza, hogy nem bírok járni se. Nagyon elfáradtam, kentem a lábam sportkrémmel, pihentettem, az éjszakai alvás sokat segített, de ma reggel is úgy ébredtem, hogy nagyon kimerült vagyok fizikailag. Erre jött Imi, hogy öltözz, fél óra múlva megyünk focizni. És mentem. Szóval most tényleg világvége van... :)

Tegnap este az szokásos társaságommal, orosz jányokkal voltam, és kb 1 óra körül (éjjel, nyilván) felhívtak, hogy arab csoporttársaimnál, Apunál és Sami bácsinál (hogy miért így hívják őket, azt majd egy későbbi bejegyzésben esetleg leírom, mert kicsit hosszú... De akár otthon ha meghívsz egy sörre, akkor is elmesélem szívesen) most gyújtják a vízipipát, és engem várnak. Szóval szedtem a cuccom, és mentem hozzájuk. Teáztunk, füstöltünk, és nagyon jól esett. Legutóbb (3-4 hete) amikor náluk pipáztunk, nagyon erős füstöt csináltak, nem valami ügyesen tömték a pipát, így most azzal kezdtem, hogy "fiúk, ha megengeditek...". És megmutattam, hogyan kell igazán jó, kövér füstű, de nem torokmaró pipát tömni! :D Teljesen megnyugodtam, nagyon jól esett a lazítás, és a jó társaság. Majdnem olyan jó (hangsúlyozom, majdnem), mint otthon! :D

Ma még a foci után elvánszorogtam boltba is, mert nem volt kajám. A fentebb említett szokásos társaságom, orosz lányok hívtak fel, hogy megyek-e velük. Ha nem hívnak, lehet, hogy nem is megyek sehova, és egy zacskós levessel kibekkelem a nap hátralévő részét. Egyszerűen annyira kimerült vagyok fizikailag, hogy tök esélytelennek láttam a boltba menést is. Aztán csak rávettek. Így bevásároltam, és főztem egy hatalmas adag lecsót itthon, a felét elraktam holnapra, ideális vacsora lesz belőle a meló után. A másik felét megettem most, nagyon finom lett, és bőséges. Most legszívesebben aludnék egyet, de mindjárt jön anyu (Dóri igazából, hogy miért anyunak hívjuk, az hosszú sztori, de összefüggésben van az apu, valamint Sami bácsi elnevezésekkel), és meg kell írnunk egy házidolgozatot... Aztán levágja a hajam, utána fogok zuhanyozni, és bezuhanni az ágyba. Valószínűleg. Hogy most nagyon rámférne, az biztos! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stifi.blog.hu/api/trackback/id/tr471931720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása