HTML

Csak hogy tudjon rólam, aki akar...

Csak hogy tudjon rólam, aki akar...

Friss topikok

  • cicabajusz (törölt): üdvi! :) Remélem legalább a Lukjanyenko könyvek alapján mész, hogy megtudd, merre járt Anton Goro... (2011.02.23. 19:21) Ja és még...
  • juliacska.kulka1988: uramisten, nagyon bizarr (2011.02.07. 18:25) Vasárnap, feb6
  • AjóöregKopter: Hát nemtom, nekem ez a Lumen elég gyenge. Nagyon kislányos, fos zene, nincs benne átütöerő. Nincs ... (2010.12.01. 16:03) November 28, vasárnap reggel
  • AjóöregKopter: Ja, persze, gondolhattam volna :) Odakint nem lehet kapni szőlőskertes bort? Biztos van vmi olcsób... (2010.11.15. 17:33) Nov 4, 4 napos ünnep
  • stifi: Ja, és képzeljétek, végre van fűtés a koliban! Elég gyenge, de reggel legalább nincs rekedt hangom... (2010.10.03. 22:19) Úgy látszik, főként vasárnap esténként írok... :)

Linkblog

augusztus 3

2010.08.03. 21:03 stifi

Tegnap megérkeztem Moszkvába! A munka már várt nagyon, ma reggel a tervek szerint bele is fogtam.

A szállásommal volt egy kis kavarodás (nem is olyan kicsi), és ma megint Ványa barátoméknál csövezek, de holnap reggel már be tudok költözni a kolimba. A tervek szerint nem ott béreltem volna szobát, de az ügynökség, akiken keresztül intéztem, elbaltázták keményen, és és szállás nélkül maradtam. Szóval letelefonáltam, és a rendkívüli helyzetre való tekintettel kapok nyárra is kollégiumot, persze többet kell fizetni, de abszolut nem vészes. És legalább a saját helyemen leszek, ez is sokat számít.

Sok újság nincs, nagyon fáradt vagyok. Lassan aludni kéne...

Vigyázzatok magatokra otthon nélkülem! ;)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stifi.blog.hu/api/trackback/id/tr452196818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AjóöregKopter 2010.08.06. 10:57:25

Szevasz cimbora!

Örülök h épségben megérkeztél és h van hol aludnod:D Ilyenkor kicsit üres a koli nem? :)
Tényleg olyan szörnyű a helyzet az erdőtüzekkel meg a füsttel mint ah a híradóban mondják? Itt meg esik az eső, cserélhetnénk:D
Jó legyél és vigyázzál magadra!

stifi 2010.08.06. 11:04:35

A koli nagyon üres, a sok hülye külföldi, akik pár hétre jöttek, buliznak meg piálnak állandóan, nem olyan, mint év közben. Kevés az ismerős, de szerencsére van pár régi jó barát, akikkel esténként lógok. De ismersz, unatkozni nem szoktam! :)
A helyzet az erdőtüzekkel nagyon komoly, nem nagyon tudják eloltani, a füst meg rátelepszik a városra. Reggelente a legdurvább, ma reggel pl nem láttam a füsttől a szomszéd házat sem. Egy gyilkos ködöt képzelj el, késő októberben otthon... Olyan, mint a Köd c. filmben, King regénye alapján, amit forgattak, a boltból csak a parkoló eleje látszik... :)
Állandóan köhög mindenki, reggel én is elég szarul voltam, szédültem kicsit, meg be volt durranva a torkom, még most sem jobb sokkal. Ha tehetném, most húznék el Moszkvából, de hát ez van... :)
süti beállítások módosítása