HTML

Csak hogy tudjon rólam, aki akar...

Csak hogy tudjon rólam, aki akar...

Friss topikok

  • cicabajusz (törölt): üdvi! :) Remélem legalább a Lukjanyenko könyvek alapján mész, hogy megtudd, merre járt Anton Goro... (2011.02.23. 19:21) Ja és még...
  • juliacska.kulka1988: uramisten, nagyon bizarr (2011.02.07. 18:25) Vasárnap, feb6
  • AjóöregKopter: Hát nemtom, nekem ez a Lumen elég gyenge. Nagyon kislányos, fos zene, nincs benne átütöerő. Nincs ... (2010.12.01. 16:03) November 28, vasárnap reggel
  • AjóöregKopter: Ja, persze, gondolhattam volna :) Odakint nem lehet kapni szőlőskertes bort? Biztos van vmi olcsób... (2010.11.15. 17:33) Nov 4, 4 napos ünnep
  • stifi: Ja, és képzeljétek, végre van fűtés a koliban! Elég gyenge, de reggel legalább nincs rekedt hangom... (2010.10.03. 22:19) Úgy látszik, főként vasárnap esténként írok... :)

Linkblog

Vlagyimir

2010.09.12. 08:46 stifi

Tegnap egész napos kiránduláson voltam egy jó baráttal. Vlagyimir városba mentünk, régi, történelmi város Moszkvától 200 kilométerre. Az elektricska (gyakorlatilag egy fapados vonat) 3 óra 20 perc alatt ér oda, ami nagyon sok idő, így utólag. Viszont meghallgattam az összes Black Sabbath albumot az úton, meg még egy pár Bad Religion szám is bőven belefért a végére. Szunyókáltam is kicsit közben, szóval egész jól megoldottam azt a sok ülést, de jobb lenne kb fele ennyi idő alatt megjárni ezeket.

Maga a város gyönyörű, 900 éves templomokban voltunk, van egy városkapu, ami félig kapu, félig bástya, onnan védték a várost rengeteg ideig a tatároktól, és Alexandr Nyevszkij is ott vonult be a városba, miután legyőzte ellenségeit, és legendás névre tett szert. Szóval olyan történelmi helyeket láttam tegnap, hogy még most is borsódzik a hátam, ha belegondolok. Hatalmas élmény volt! Rengeteget fényképeztünk, majd feltöltöm őket valahova. Szerintem fészbúk lesz a vége.

Valéra (a cégnél dolgozik, sofőr) bejött szerdán az irodába köszönni, azt mondja: "Fiúk, remek hírem van, ragyogó hétvége lesz, jön a forróság! 22 fok, ragyogó napsütés."

Gerivel már akkor röhögtünk, hogy a 22 fok azért nem egészen forróság, de megörültünk a hírnek. Tegnap hála Istennek remek időnk volt, se túl meleg, se túl hideg, nem esett, nem volt nagy szél. Ma reggel meg arra ébredek, hogy nagy eső van odakint, minden borult, szóval egy rossz október végi napot képzeljetek el. Szerencse, hogy tegnap kirándultunk, és nem mára terveztük. Azért Valéránál rákérdezek majd erre a forróságra, hogy hol hallotta... :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stifi.blog.hu/api/trackback/id/tr892289921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása