HTML

Csak hogy tudjon rólam, aki akar...

Csak hogy tudjon rólam, aki akar...

Friss topikok

  • cicabajusz (törölt): üdvi! :) Remélem legalább a Lukjanyenko könyvek alapján mész, hogy megtudd, merre járt Anton Goro... (2011.02.23. 19:21) Ja és még...
  • juliacska.kulka1988: uramisten, nagyon bizarr (2011.02.07. 18:25) Vasárnap, feb6
  • AjóöregKopter: Hát nemtom, nekem ez a Lumen elég gyenge. Nagyon kislányos, fos zene, nincs benne átütöerő. Nincs ... (2010.12.01. 16:03) November 28, vasárnap reggel
  • AjóöregKopter: Ja, persze, gondolhattam volna :) Odakint nem lehet kapni szőlőskertes bort? Biztos van vmi olcsób... (2010.11.15. 17:33) Nov 4, 4 napos ünnep
  • stifi: Ja, és képzeljétek, végre van fűtés a koliban! Elég gyenge, de reggel legalább nincs rekedt hangom... (2010.10.03. 22:19) Úgy látszik, főként vasárnap esténként írok... :)

Linkblog

Nov 7 este.

2010.11.07. 22:30 stifi

Vasárnap este van, és úgy elrepült a 4 nap szünet, hogy gyakorlatilag észre sem vettem.

Elfáradtam. Sok tanulás, meg a meló, kimerültem. Jó, hogy az utolsó sulis évem ez most, mert már nagyon elegem van. Sokkal többet kell a sulival foglalkoznom, mint azt gondoltam, és már nem nagyon bírom. Reggel is lesz egy negyedéves teszt, amihez kb semmi kedvem meg erőm nincs. Meg a most következő hetem is kemény lesz, a szombat munkanap, pótolni kell a most pénteket. Szóval a mai nap tanulsága, hogy most kicsit haza kéne mennem pihenni, zenélgetni.

Egyébként jól vagyok, itt van Nóra, sokat lógok náluk, és ez azért felfrissít. Meg csinálunk egy akkusztikus gitárestes programot, hetente egyszer szeretnénk összeülni a koli bárjában gitározni - énekelni, hogy legyen valami tartalmas szórakozás a hétben. Tegnap próbáltunk is egyet a két gitárral. A csajnak eléggé össze kell kapnia magát, mert klasszikus zenét ügyesen játszik, érti a dolgokat, de a cab drivert rendes tempóban nem tudja kipengetni, és lassan követi csak a váltásokat. És az még egy egyszerű szám.. De egyébként jól fog szólni, már várom az eredményét. Még 2-3 próba, és nagyszímpad! :D

Kezd jönni egy kis karácsonyi hangulatom is. Itt ugye már van olyan hideg, mint otthon karácsonykor, kb akkor is kezd sötétedni, szóval időjárásilag már elértük a magyar karácsonyt.

Akarok venni égősort, olyan karácsonyfadíszt, hogy világítson itt a szobában. Tök jó lenne. Csak nem láttam még sehol. De nem adom fel! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://stifi.blog.hu/api/trackback/id/tr812432365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása