HTML

Csak hogy tudjon rólam, aki akar...

Csak hogy tudjon rólam, aki akar...

Friss topikok

  • cicabajusz (törölt): üdvi! :) Remélem legalább a Lukjanyenko könyvek alapján mész, hogy megtudd, merre járt Anton Goro... (2011.02.23. 19:21) Ja és még...
  • juliacska.kulka1988: uramisten, nagyon bizarr (2011.02.07. 18:25) Vasárnap, feb6
  • AjóöregKopter: Hát nemtom, nekem ez a Lumen elég gyenge. Nagyon kislányos, fos zene, nincs benne átütöerő. Nincs ... (2010.12.01. 16:03) November 28, vasárnap reggel
  • AjóöregKopter: Ja, persze, gondolhattam volna :) Odakint nem lehet kapni szőlőskertes bort? Biztos van vmi olcsób... (2010.11.15. 17:33) Nov 4, 4 napos ünnep
  • stifi: Ja, és képzeljétek, végre van fűtés a koliban! Elég gyenge, de reggel legalább nincs rekedt hangom... (2010.10.03. 22:19) Úgy látszik, főként vasárnap esténként írok... :)

Linkblog

Szonmbat délben vagyunk

2010.02.20. 09:56 stifi

Üdv mindenkinek!

Szombat déltájban járunk, most ébredtem. Nagyon jó volt végre fetrengeni délig. Már megérdemeltem, úgy is mondhatnám. De a mocskos biológiai óra így is felébresztett a "szokásos" időben, már kezdett világosodni, és indulni kell munkába, kipattant a szemem, na, mondom szép... Aztán minden további nélkül, kb 10 másodperc alatt visszaaludtam. 4 nap szünetem jön most, mert kedden férfiak (a haza védőinek) napja lesz, és a hétfőt is megadták szünnapnak.

Tegnap lent voltam sörözni a bárban, dumáltunk a haverokkal, jó volt. Csocsóztunk is egy nagyot, szóval ment a lazítás. Ezt is megérdemeltem már... :)

Ma lehet, hogy kimegyünk Geri bácsival (kollégám) egy nagy bevásárlóközpontba, nagyon olcsón lehet kapni elektronikai cuccokat. Akarunk venni ezt-azt. Én pl egy 500 gigás usb winchestert, már unom, hogy mindent dvd-re kell kiírni, macera, meg állandóan kölcsönkérik, és ezer felé vannak a cuccaim. Meg akarok venni egy kis erősítőt a gitárhoz, gyakorolni a koliban. Csak egy egészen aprót, 15W teljesítménnyel. Ide nem kell nagyobb, lesz ez is épp elég hangos... :)

Jövő kedden Benkó Dixiland koncertre megyünk. A moszkvai magyarok kaptak 100 ingyen jegyet a bulira, szóval tök jó lesz.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stifi.blog.hu/api/trackback/id/tr371775286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TheWatcher · http://tagranyiltszemek.blog.hu/ 2010.02.20. 18:04:34

Ha férfiak napja van akkor Te miért kaptál szünetet? :D:D:D
Bocsi, de nem hagyhattam ki :D
süti beállítások módosítása